Analýza komunikačního mixu vybraného podniku – Bc. Mirka Iblová
Bc. Mirka Iblová
Master's thesis
Analýza komunikačního mixu vybraného podniku
Analysis of company communication mix
Abstract:
Tato práce pojednává o analýze komunikačního mixu značky Voltaren společnosti Novartis, s.r.o., podnikající na trhu farmaceutického průmyslu. Samotné analýze předchází teoretická část zaměřená na tradiční složky komunikačního mixu. V praktické části jsou následně aplikovány teoretické poznatky na vybraném příkladu značky Voltaren. Na základě provedené analýzy jsou navržena doporučení.Abstract:
This dissertation discusses the analysis of communications mix within brand Voltaren of company Novartis, s.r.o., which carries business within the market of pharmaceutical industry. Prior to the analysis, the focus is on the theoretical part of the traditional components of the communication mix. In the practical part, the theoretical knowledge is then applied to the chosen example of the brand Voltaren …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rap9d/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Michal Kozub
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Optimalizace direct marketingové komunikace firmy New Flag s.r.o. v segmentu B2B
Kateřina Vodičková -
Analýza marketingové komunikace společnosti Direct Alpine s.r.o.
Alice Veverková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě.
Martina Wimmerová