Role školy při formování genderové identity žáka a žákyně – Nikola Dudková
Nikola Dudková
Bakalářská práce
Role školy při formování genderové identity žáka a žákyně
The Role of School in Shaping Gender Identities of Pupils
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním role školy při formování genderové identity žáka a žákyně. Popisuje genderové stereotypy pronikající do školního prostředí, které posilují genderovou identitu žáka a žákyně. První část práce se věnuje základním pojmům a teoretickým koncepcím, které jsou podstatné pro celou práci. Další kapitoly se zaměřují na posílení genderové identity skrze vliv vyučujících, jejich …víceAbstract:
The bachelor thesis is concerned with studying the role of school in shaping gender identities of pupils. The thesis describes the gender stereotypes penetrating the school environment which strengthen the gender identity of the pupil. The first part focuses on the basic terms and theoretical concepts that are essential for the whole thesis. Next chapters focus on strengthening gender identity through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lenka Václavíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dudková, Nikola. Role školy při formování genderové identity žáka a žákyně. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / anglický jazyk - humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Školní zralost a školní připravenost dětí před nástupem do základní školy
Zuzana MATĚJKOVÁ -
Gender ve školním prostředí
Jitka DUBOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva