Bc. Zbyněk Lukáš

Diplomová práce

Měření on-line marketingových kampaní

Measuring the on-line marketing campaigns
Anotace:
Předmětem této diplomová práce je popis měření on-line marketingových kampaní. Je rozdělena do teoretické a praktické části. V teoretické části jsou shrnuty formy on-line marketingových kampaní a jejich měření. V praktické části je pak prováděno měření a analýza pomocí běžně dostupných analytických nástrojů. Na základě těchto měření a analýz jsou popsány odlišnosti v rámci jednotlivých metrik od různých …více
Abstract:
This master's thesis describes the metrics for measuring on-line marketing campaigns. The thesis is split into theoretical and practical parts. The theoretical part describes the background of on-line marketing campaigns and their measurement. For the measurement and analysis performed are used a commercially available web analytical tools. The differences between tools are the cause of inaccuracy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Jaromír Malenko, PhD.
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace