Analýza preferencí zákazníků – Mgr. Blanka Šimůnková
Mgr. Blanka Šimůnková
Diplomová práce
Analýza preferencí zákazníků
Analysis of Customer Preferences
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza preferencí zákazníků“ je zjištění zákaznických preferencí zákazníků e-shopu s nábytkem pomocí metody conjointní analýzy. První část práce se věnuje charakteristice problému podniku a jeho výrobním možnostem. Druhá část je věnována kritické rešerši literatury zaměřené na použitou metodologii a na definici zákazníka e-shopu s nábytkem. Ve třetí části jsou podrobně popsány …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Analysis of Customer Preferences” is to determine customer preferences of an e-shop selling furniture using the conjoint analysis method. The first part of the thesis deals with the characteristics of the problem and the company's manufacturing capabilities. The second part is devoted to the critical literature review focused on the methodology used in the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v4eyv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Hana Demelová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Development of market position and analysis of preferences of the Balladine dance school customers
Hana Kachlířová -
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
Aleksandra Kim -
Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy
Klára Juříčková -
Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy
Lukáš Adamovic -
Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy
Lukáš Gánoczy -
Analýza preferencí zákazníků
Jana Smejkalová -
Characterizing attributes influencing consumers’ behavior when choosing a restaurant using conjoint analysis
Dominik Sihlovec -
Conjoint analýza jako nástroj pro podporu služeb knihoven s aplikací v Městské knihovně Náchod
Marta Lelková