Aplikace metody Sfumato při výuce elementárního čtení – Mgr. Hana Suchá
Mgr. Hana Suchá
Diplomová práce
Aplikace metody Sfumato při výuce elementárního čtení
Application of the method Sfumato in teaching elementary reading
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá zejména aplikací metody Sfumato® při výuce elementárního čtení. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická obsahuje dosavadní poznatky o významu vzdělávání a elementárního čtení ve vzdělávacím procesu. Dále se zaobírá nejčastěji využívanými metodami ve výuce elementárního čtení. Stěžejně je zde popsána problematika metody Sfumato®, která …víceAbstract:
This thesis work deals in particular with the application of the Sfumato® method in teaching elementary reading. The work is divided into a theoretical section and a practical section. The theoretical part contains the findings to date on the importance of education and elementary reading in the educational process. It also addresses the most frequently used methods in teaching elementary reading. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d178q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Adéla Hekerlová -
Výukové metody ve výuce matematiky ve vybraných ročnících 1. a 2. stupně
Tereza SVOBODOVÁ -
Alternativní metody ve výuce češtiny na SŠ
Zuzana Procházková -
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Anna Čančarová -
Využití projektové metody ve výuce regionální historie – Brno pod nacistickou okupací
Michael Folprecht -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Aktivizační metody ve výuce prvouky a přírodovědy ve 3. - 5. ročníku 1. stupně ZŠ.
Hana Janková