Metody a přístupy ve výuce anglického jazyka na 2. stupni základní školy – Bc. Michaela Lišková
Bc. Michaela Lišková
Diplomová práce
Metody a přístupy ve výuce anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Methods and Approaches in Teaching English at Lower-Secondary School Level
Abstract:
The diploma thesis addresses methods and approaches to teaching English as a second and foreign language at lower-secondary school level in the Czech Republic and Great Britain.The theoretical part of the thesis describes popular methods and approaches to ELT, their main features, development and current trends in language teaching. Attention is paid to lower-secondary school pupil characteristics …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5063
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2017
- Vedoucí: Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavla Machová, M.A., Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - výtvarná výchova, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
Extramural English as a Path to English Language Learning
Radka Tlustošová -
Investigating English language teachers’ language assessment literacy and conceptions of assessment in Mozambique.
Felizardo Armando Muianga -
The comparison of teacher’s usage of the mother tongue and English language in English lessons
Dana Ševčíková -
Alternative teaching methods in teaching English
Kateřina Vodešilová -
Teaching Vocabulary: The Use of Total Physical Response in Teaching Adolescents
Ivana Sváčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva