Návrh marketingové strategie pro Flaming nights 2012 – Mgr. Tomáš Doležal
Mgr. Tomáš Doležal
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie pro Flaming nights 2012
Proposal of marketing strategy for Flaming Nights 2012
Anotace:
Cílem práce bylo sestavit návrh marketingové strategie pro první ročník hudebně-žonglérského festivalu Flaming Nights 2012. V přehledu literatury byla nastíněna teoretická východiska pro praktickou část. V druhé, tedy praktické části byl nejprve sestaven marketingový mix, který vypovídá o formě a obsahu festivalu a dalších činnostech s ním spojených. Poté proběhla analýza zákazníků, pro něž byl sestaven …víceAbstract:
The objective was compile a draft of marketing strategy for first year of the music and juggling festival Flaming Nights 2012. In the literature review was explained theoretical basis for the practical part. In the second, practical, part was set up the marketing mix, that reflects the form and content of the festival and other actions associated with it. Second step was an analysis of customers by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mait2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Dagmar Kudová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Dagmar Heiland Trávníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová