Bc. Ilona Erina

Bakalářská práce

Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy

Development of Audiovisual Advertising Tools
Anotace:
Tato práce je zaměřena na vývoj nástrojů audiovizuální reklamy. V první části práce je popsán vývoj nástrojů československé a české audiovizuální reklamy od roku 1952 do současnosti. Jsou zde popsány hlavní mezníky, které měly zásadní vliv na změny v oblasti audiovizuální reklamy. V praktické části je provedena analýza příjemců / konzumentů audiovizuální reklamy, která zkoumá jejich obvyklé chování …více
Abstract:
This work is focused on the development of the audio-visual advertising tools. The first part describes the development of tools of the Czechoslovak and Czech audio-visual advertising from the year 1952 to the present. The work describes the main milestones that had a fundamental influence on changes in the audio-visual advertising. In the practical part there is an analysis of beneficiaries / consumers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Ilona Toufarová
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace