Marketingový mix a jeho využití v malých a středních firmách – Ing. Nikol Palasová
Ing. Nikol Palasová
Master's thesis
Marketingový mix a jeho využití v malých a středních firmách
The marketing mix and its usage in small and medium companies
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem a jeho využitím v malých a středních firmách. Celá práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje popis marketingového mixu a jeho nejdůležitějších součástí. Cílem praktické části je popsat a analyzovat konkrétní marketingový mix firmy Gemma Sport s.r.o. a následně pak navrhnout jeho efektivnější využití.Abstract:
The diplom dissertation deals with marketing mix and its usage in small and medium companies. The whole work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part contains the description of marketing mix and its most important parts. The practical part aims in the description and the analysis of the real marketing mix of the company Gemma Sport Ltd and subsequently it suggests better …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2009
Identifier:
https://is.sting.cz/th/z7br6/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2009
- Supervisor: Ing. Jiří Hlučil
- Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Marketingový mix a jeho aplikace v konkrétní účetní firmě
Libor Pěnkava -
Marketingový mix vybraného podniku
Renata Seidlerová -
Marketingový mix podniku
Mairamkan Satybaldyeva -
Marketingový mix daného eventu
Robin Elšík -
Marketingový mix společnosti ELA, spol. s r.o.
Petr Bajsa -
Marketingový mix
Jan Bernard -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková