Ing. Nikol Palasová

Master's thesis

Marketingový mix a jeho využití v malých a středních firmách

The marketing mix and its usage in small and medium companies
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem a jeho využitím v malých a středních firmách. Celá práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje popis marketingového mixu a jeho nejdůležitějších součástí. Cílem praktické části je popsat a analyzovat konkrétní marketingový mix firmy Gemma Sport s.r.o. a následně pak navrhnout jeho efektivnější využití.
Abstract:
The diplom dissertation deals with marketing mix and its usage in small and medium companies. The whole work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part contains the description of marketing mix and its most important parts. The practical part aims in the description and the analysis of the real marketing mix of the company Gemma Sport Ltd and subsequently it suggests better …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2009
  • Supervisor: Ing. Jiří Hlučil
  • Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting

Sting academy

Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management