Ing. Nikol Palasová

Master's thesis

Marketingový mix a jeho využití v malých a středních firmách

The marketing mix and its usage in small and medium companies
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem a jeho využitím v malých a středních firmách. Celá práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje popis marketingového mixu a jeho nejdůležitějších součástí. Cílem praktické části je popsat a analyzovat konkrétní marketingový mix firmy Gemma Sport s.r.o. a následně pak navrhnout jeho efektivnější využití.
Abstract:
The diplom dissertation deals with marketing mix and its usage in small and medium companies. The whole work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part contains the description of marketing mix and its most important parts. The practical part aims in the description and the analysis of the real marketing mix of the company Gemma Sport Ltd and subsequently it suggests better …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
  • Vedúci: Ing. Jiří Hlučil
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Sting academy

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management