Mgr. Ondřej ŠUCH

Master's thesis

Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří

Good and evil ones - categorial media view on the surreptitious advertising by disciplines, professions and faces
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku skryté reklamy a jejího výskytu v České republice. Po charakteristice a důvodech vzniku skryté reklamy v rámci reklamy jako takové je věnována pozornost právním úpravám skryté reklamy jak z pohledu státního dohledu, tak prostřednictvím oborové samoregulace. Praktická část práce se pak soustřeďuje na skrytou reklamu produkovanou v běžných novinářských …more
Abstract:
This diploma thesis is concentrated on the issue of the hidden advertising and its occurrence in the Czech Republic. After characteristics and the reasons for origination of the hidden adverti-sing in the terms of advertising as such - it will concentrate on legal adjustments of hidden advertising from both states supervision and the field self-regulation. The practical part of the diploma thesis than …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier: 10635

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2009
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠUCH, Ondřej. Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications

Theses on a related topic