Ing. Klára Baláková

Bachelor's thesis

Reklama jako prostředek komunikace s dětským spotřebitelem

Advertisement as a Medium of Communications with Children's Customer
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na reklamu jako komunikační prostředek ovlivňující chování segmentu dětí jako spotřebitelů. Zabývá se zhodnocením aktuálnosti tématu a současným stavem této zajímavé, důležité a dynamicky se rozvíjející problematiky. Práce je rozdělena do dvou kapitol – teoreticko-metodologická část a aplikační část. Teoretická část obsahuje dvě podkapitoly, a to charakteristiku toho …more
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on advertising as a communication tool influencing the consumer behaviour of the segment of children. It deals with the evaluation of the theme topicality as well as with the present-day status of these interesting, important, and dynamically developing issues. The thesis is divided into two chapters – theoretical-methodological part and application part. The theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2009
  • Supervisor: Mgr. Markéta Jansová
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní