Návrh optimálního marketingového mixu v odvětví výroby – Bc. Markéta Šeda
Bc. Markéta Šeda
Master's thesis
Návrh optimálního marketingového mixu v odvětví výroby
Abstract:
Dřevo je přírodní materiál, který se skládá z celulózových vláken s vysokou pevností v tahu a ligninové výplně, která odolává tlaku. Díky svému složení je už po tisíciletí využíváno ke stavbě obydlí. Dřevostavby představují rychlé a ekologické bydlení. Proto je důležité se zaměřit na optimalizaci marketingového mixu výrobních podniků dřevostaveb, tak aby se vytvořil nástroj pro podniky k lepšímu zacílení …moreAbstract:
Wood is a natural material that consists of cellulose fibers with high tensile strength and a lignin filler that resists pressure. Thanks to its composition, it has been used for the construction of dwellings for millennia. Wooden buildings represent fast and ecological living. Therefore, it is important to focus on optimizing the marketing mix of wood construction manufacturing companies, to create …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/dv7ms/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 7. 2023
- Supervisor: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
- Reader: Ing. Jitka Brodská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEDA, Markéta. \textit{Návrh optimálního marketingového mixu v odvětví výroby}. Online. Master's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2023. Available from: https://theses.cz/id/16btdw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
The analysis and comparison of the economic aspects of production of individual wooden roof structures
Marek Křiva -
Assessment of Factors Affecting Productivity of Briquetting Presses and Quality of Briquettes
Alexandru Muntean -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Michaela Roháčková -
Marketingový mix v podniku
Pavla Slezáková -
Komunikační mix výrobního podniku
Veronika Svobodová -
Návrh zdokonalení marketingového mixu ve výrobním podniku
Filip Procházka -
Význam marketingu pro menší výrobní podnik
Lukáš Markl