Návrh optimálního marketingového mixu v odvětví výroby – Bc. Markéta Šeda
Bc. Markéta Šeda
Diplomová práce
Návrh optimálního marketingového mixu v odvětví výroby
Anotace:
Dřevo je přírodní materiál, který se skládá z celulózových vláken s vysokou pevností v tahu a ligninové výplně, která odolává tlaku. Díky svému složení je už po tisíciletí využíváno ke stavbě obydlí. Dřevostavby představují rychlé a ekologické bydlení. Proto je důležité se zaměřit na optimalizaci marketingového mixu výrobních podniků dřevostaveb, tak aby se vytvořil nástroj pro podniky k lepšímu zacílení …víceAbstract:
Wood is a natural material that consists of cellulose fibers with high tensile strength and a lignin filler that resists pressure. Thanks to its composition, it has been used for the construction of dwellings for millennia. Wooden buildings represent fast and ecological living. Therefore, it is important to focus on optimizing the marketing mix of wood construction manufacturing companies, to create …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/dv7ms/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 7. 2023
- Vedoucí: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
- Oponent: Ing. Jitka Brodská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
The analysis and comparison of the economic aspects of production of individual wooden roof structures
Marek Křiva -
Assessment of Factors Affecting Productivity of Briquetting Presses and Quality of Briquettes
Alexandru Muntean -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Michaela Roháčková -
Marketingový mix v podniku
Pavla Slezáková -
Komunikační mix výrobního podniku
Veronika Svobodová -
Návrh zdokonalení marketingového mixu ve výrobním podniku
Filip Procházka -
Význam marketingu pro menší výrobní podnik
Lukáš Markl