Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR – Ing. Martina Svobodová, DiS.
Ing. Martina Svobodová, DiS.
Diplomová práce
Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR
The effectiveness of advertising and promotional campaigns in the Czech Republic
Anotace:
SVOBODOVÁ, Martina. Efektivita reklamy a reklamních kampaní. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. 87. Diplomová práce charakterizuje reklamu a reklamní kampaně. Uvádí vybrané definice reklamy, její historii, následně jsou popisovány druhy a cíle reklamy, reklamní styly, etika v reklamě, postavení dětí a celebrit v reklamě. Dále se zabývá efektivitou reklamy a vším, co s ní souvisí …víceAbstract:
This thesis describes advertising and promotional campaigns. It features selected definitions of advertising, its history, subsequently there are described species and advertising targets, advertising styles, ethics in advertising, the status of children and celebrities in advertising. It also deals with the effectiveness of advertising and of everything what is related to it, such as the kinds of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/9296/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODOVÁ, Martina. \textit{Efektivita reklamy a reklamních kampaní v~ČR}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/16gstc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Localization in Advertising
Linda Hojgrová -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis
Kristýna Kvizdová -
Communication strategies in promotional discourse: Focusing on hard sell vs. soft sell advertising tactics
Nela MAJEROVÁ -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Printed Chocolate Advertising: Discourse Analysis
Anna Mabbettová -
Fast Food Billboard Advertising: Discourse Analysis
Veronika Schmidtová -
Reklama a PR – analýza jich společných a rozdílných znaků
Nikola Vitíková