Ing. Martina Svobodová, DiS.

Diplomová práce

Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR

The effectiveness of advertising and promotional campaigns in the Czech Republic
Anotace:
SVOBODOVÁ, Martina. Efektivita reklamy a reklamních kampaní. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. 87. Diplomová práce charakterizuje reklamu a reklamní kampaně. Uvádí vybrané definice reklamy, její historii, následně jsou popisovány druhy a cíle reklamy, reklamní styly, etika v reklamě, postavení dětí a celebrit v reklamě. Dále se zabývá efektivitou reklamy a vším, co s ní souvisí …více
Abstract:
This thesis describes advertising and promotional campaigns. It features selected definitions of advertising, its history, subsequently there are described species and advertising targets, advertising styles, ethics in advertising, the status of children and celebrities in advertising. It also deals with the effectiveness of advertising and of everything what is related to it, such as the kinds of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze