Využití influencer marketingu v kosmetickém průmyslu – Anna Bogoslavets
Anna Bogoslavets
Bakalářská práce
Využití influencer marketingu v kosmetickém průmyslu
Marketing through influencers: a new trend not only in the cosmetics industry
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vliv influencerů prostřednictvím sociálních sítí na nákupy kosmetických produktů příslušníky konkrétních generací. Teoretická část práce popisuje vztah mezi influencer marketingem, sociálními sítěmi, popisem generaci a kosmetickým průmyslem a jejich dopadem na spotřebitelské chování. Praktická část aplikuje kvantitativní výzkum, přičemž hlavním nástrojem sběru dat …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the impact of influencers through social media on the purchase of cosmetic products by members of specific generations. The theoretical part of the thesis describes the relationship between influencer marketing, social media, generational descriptions, the cosmetic industry, and their impact on consumer behavior. The practical part applies quantitative research, with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90859
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2023
- Vedoucí: Klára Šimůnková
- Oponent: Simona Bažantová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90859
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova