Měření spokojenosti obyvatel s marketingovou komunikací obce – Eva Zindlerová
Eva Zindlerová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti obyvatel s marketingovou komunikací obce
Resident Satisfaction Measurement with the Municipality Marketing Communication
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je zjištění spokojenosti občanů s marketingovou komunikací obce Pustějov. Hlavním cílem práce je zjistit, nakolik jsou občané s obecní komunikací spojeni a na základě této zpětné vazby definovat návrhy a doporučení pro její vylepšení. Dílčími cíli práce je zjištění spokojenosti rezidentů s vybranými komunikačními prostředky a specifikovat spokojenost určitých skupin občanů …víceAbstract:
The topic of this bachelor 's thesis is to determine the satisfaction of residents with the marketing communication of the municipality Pustějov. The main objective of this thesis is to identify to what extent are residents satisfied with the marketing communication of the municipality and based on this feedback, to define proposals and recommendations for its improvement. The sub-objectives include …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152784
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Jana Ostrožná
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva