City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders – Dingyi Yu
Dingyi Yu
Bakalářská práce
City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders
City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumala image a asociace značky města, umístění, strategie a hlavní výzvy, kterým čelí manažeři městských značek v Pekingu a Šanghaji. Tento kvalitativní výzkum využíval hloubkové rozhovory ke sběru dat od účastníků. Závěry práce naznačují, že různé zúčastněné strany mohou vytvořit různé asociace značek pro město podle jeho atributů a jeho jedinečných zkušeností nebo potřeb zájmů …víceAbstract:
This thesis explored the city brand image and associations, positioning, strategies, and the main challenges faced by city brand managers in Beijing and Shanghai. This qualitative research used in-depth interviews to collect data from the participants. The thesis findings indicated that different stakeholders may establish different brand associations for a city according to its attributes and its …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89042
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Rafael San José Iglesias
- Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89042
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.