Individualizace a diferenciace ve výuce na 1. stupni ZŠ – Mgr. Dobromila Cvešperová
Mgr. Dobromila Cvešperová
Master's thesis
Individualizace a diferenciace ve výuce na 1. stupni ZŠ
Individualisation and differentiation in teaching the first primary school
Anotácia:
Diplomová práce „Individualizace a diferenciace ve výuce na prvním stupni základní školy“ se zaměřuje na proces a využití individualizace a diferenciace během vyučování. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická a zabývá se historickým kontextem a rozborem diferenciované a individualizované výuky. Druhá část je zaměřena prakticky, kdy jsem provedla pozorování na dvou brněnských …viacAbstract:
Diploma thesis "Individualization and differentiation in teaching at the primary school" is focuses on the process and application of individualization and differentiation during teaching. Diploma thesis consists of two parts. The first part is theoretical and deals with the historical context and analysis of differentiated and individualized teaching. The second practical part consists from my own …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zhu9c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2015
- Vedúci: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Principy a strategie pro využívání individualizace a diferenciace ve výuce na 1. stupni základní školy
Marie Lebišová -
Princip individualizace a diferenciace ve vybraných strategických a programových dokumentech České republiky
Michaela Bařinová -
Přirozená diferenciace jako prostředek individualizace ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ
Kristýna SMOLOVÁ -
Diferenciace a individualizace ve výuce na II. stupni ZŠ v hodinách anglického jazyka a přírodopisu
Lenka KANTOROVÁ -
Pojetí diferenciace a individualizace v práci učitele s žáky se specifickými poruchami učení
Petra Doleželová -
MOŽNOSTI INDIVIDUALIZACE A DIFERENCIACE VE VYBRANÝCH ŠKOLÁCH V PLZNI
Pavla DVOŘÁKOVÁ -
Geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ jako prostředek diferenciace a individualizace žáků
Lucie OTRUBOVÁ -
Diferenciace výuky na 1. stupni ZŠ vzhledem k potřebám žáků
Lenka Ježdíková