Pokročilé statistické metody v marketingovém výzkumu – Bc. Petr Sladký
Bc. Petr Sladký
Diplomová práce
Pokročilé statistické metody v marketingovém výzkumu
Advanced statistical methods in marketing research
Anotace:
Cílem diplomové práce „Pokročilé statistické metody v marketingovém výzkumu“ je na základě realizovaného výzkumu určit segmenty trhu pro oslovení nových potenciálních klientů. V první části práce jsou shrnuty teoretické poznatky o marketingovém výzkumu s popisem analytických nástrojů. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení výzkumu s použitím metody diskriminační analýzy.Abstract:
The aim of the thesis ”Advanced statistical methods in marketing research“ is based on research carried out to identify market segments in order to reach new potential clients. The first part summarizes the theoretical knowledge of marketing research with a description of analytical tools. The practical part focuses on the evaluation of research using the method of discriminant analysis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e0bto/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 12. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Moderní metody diskriminační analýzy
Simona Navrátilová -
Diskriminační a shluková analýza jako nástroj klasifikace objektů
Pavlína Rynešová -
Aplikace diskriminační analýzy
Terézia Hodásová -
Diskriminační analýza a její využití pro posouzení finančního zdraví podniku
Michal Votava -
Robustní metody v diskriminační analýze
Eliška Horáková -
Diskriminační analýza pro kompoziční data
Šárka BRODINOVÁ -
Srovnání diskriminační analýzy a klasifikačních stromů
Jaroslav Dlabač -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal