Vliv kultury na mezinárodní obchodní jednání – Alžběta Seidlová
Alžběta Seidlová
Bachelor's thesis
Vliv kultury na mezinárodní obchodní jednání
Impact of cultural differences on intercultural negotiations
Abstract:
Cílem práce je prokázat vliv kultury na mezinárodní obchodní jednání. Rozpoznává kulturní faktory, které mají vliv na průběh a formu jednotlivých fází jednání na mezinárodní půdě. Zaměřuje se na oblast Evropy. Obchodní jednání je vymezeno a rozděleno do několika obecných fází. Autorka vedla sedm polo-strukturovaných pohovorů s lidmi se zkušenostmi v mezinárodním obchodu. S každým z respondentů rekonstruovala …moreAbstract:
The goal of this thesis is to prove cultural influence on international trade negotiation. It recognizes cultural factors, which have an influence on progress and form of phases of negotiations in international area. It focuses on the area of Europe. The trade negotiation is divided into several general phases. The author led seven semi structural interviews with people, who have experiences in international …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 10. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57551
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: Eva Kašparová
- Reader: Zuzana Hubinková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57551
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Vliv kulturních specifik na mezinárodní obchodní jednání. Čínské obchodní jednání
Jitka Odehnalová -
Vliv islámu na mezinárodní obchodní jednání s Íránci
Adam Lněnička -
Kulturní aspekty mezinárodního obchodního jednání na příkladu firmy Petrof a její expanze na Blízký východ
Diana Petrová -
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Indie
Zuzana Dymáčková -
Klíčové aspekty mezinárodního obchodního jednání
Julie Holendová -
Nejčastěji používané obchodní taktiky v jednání evropských obchodních partnerů
Zuzana Jandlová -
Specifika marketingu, obchodního jednání a obchodního styku s Japonskem
Eva Vacková -
Národní mentalita jako faktor ovlivňující mezinárodní obchodní jednání
Jana Puchernová