Vliv kultury na mezinárodní obchodní jednání – Alžběta Seidlová
Alžběta Seidlová
Bakalářská práce
Vliv kultury na mezinárodní obchodní jednání
Impact of cultural differences on intercultural negotiations
Anotace:
Cílem práce je prokázat vliv kultury na mezinárodní obchodní jednání. Rozpoznává kulturní faktory, které mají vliv na průběh a formu jednotlivých fází jednání na mezinárodní půdě. Zaměřuje se na oblast Evropy. Obchodní jednání je vymezeno a rozděleno do několika obecných fází. Autorka vedla sedm polo-strukturovaných pohovorů s lidmi se zkušenostmi v mezinárodním obchodu. S každým z respondentů rekonstruovala …víceAbstract:
The goal of this thesis is to prove cultural influence on international trade negotiation. It recognizes cultural factors, which have an influence on progress and form of phases of negotiations in international area. It focuses on the area of Europe. The trade negotiation is divided into several general phases. The author led seven semi structural interviews with people, who have experiences in international …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57551
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Eva Kašparová
- Oponent: Zuzana Hubinková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57551
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv kulturních specifik na mezinárodní obchodní jednání. Čínské obchodní jednání
Jitka Odehnalová -
Vliv islámu na mezinárodní obchodní jednání s Íránci
Adam Lněnička -
Kulturní aspekty mezinárodního obchodního jednání na příkladu firmy Petrof a její expanze na Blízký východ
Diana Petrová -
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Indie
Zuzana Dymáčková -
Klíčové aspekty mezinárodního obchodního jednání
Julie Holendová -
Nejčastěji používané obchodní taktiky v jednání evropských obchodních partnerů
Zuzana Jandlová -
Specifika marketingu, obchodního jednání a obchodního styku s Japonskem
Eva Vacková -
Národní mentalita jako faktor ovlivňující mezinárodní obchodní jednání
Jana Puchernová