Bc. Renáta Bednářová

Diplomová práce

Marketing a propagace státního hradu Pernštejn

Marketing and promotion of the state castle Pernštejn
Anotace:
Diplomová práce se zabývá aktuální situací na hradě Penrštejně a pokusí se vytvořit plán na zlepšení služeb a propagace hradu. Bude k tomu využívat marketingový mix, SWOT analýzu, analýzu konkurence a analýzu recenzí na internetu. Na základě toho marketingového výzkumu bude sestaven plán na zlepšení zlušeb a lepší propagace.
Abstract:
The diploma thesis deals with the current situation in the castle of Penrstejn and tries to create a plan for improving the services and promotion of the castle. It will use the marketing mix, SWOT analysis, competition analysis, and analysis of reviews on the Internet. Based on this marketing research, a plan to improve debauchery and better promotion will be developed.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta