Marketingový výzkum spotřebitelů – Bc. Olga Súkeníková
Bc. Olga Súkeníková
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spotřebitelů
Marketing research of consumers
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem se zabývala vysvětlením pojmu marketingového výzkumu a jeho fázemi. Dále jsem se zaměřila na chování spotřebitele na trhu. V poslední kapitole teoretické části jsou popsány faktory ovlivňující chování spotřebitele. V praktické části jsem se zabývala marketingovým výzkumem studentů do 25 let v Pardubicích. V závěru …víceAbstract:
My bachelor work is divided into theoretical and practical part. In theoretical part I was dealing with explanation of marketing research and it´s phases. Moreover I target the behaviour of a consumer in the market. In the last chapter of theoretical part there are described factors infuencing behaviour of a consumer In practical part I deal with marketing research of students at the age up to 25 in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Josef Novotný, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SÚKENÍKOVÁ, Olga. \textit{Marketingový výzkum spotřebitelů} [online]. Pardubice, 2010 [cit. 2021-04-23]. Dostupné z: https://theses.cz/id/173h9o/. Bakalářská práce. Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. Vedoucí práce Ing. Josef Novotný, Ph.D.
Jak správně citovat práci
Súkeníková, Olga. Marketingový výzkum spotřebitelů. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum spotřebitelů kávy společnosti Mamacoffee
Daniel Kádner -
Marketingový výzkum
Dana Kammererová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
Lucie Drncová -
Marketingový výzkum: význam centra města v nákupních preferencích obyvatel Znojma a okolí
Tomas Kral -
Marketingový výzkum v oblasti krátkodobých nebankovních úvěrů
Šárka Posledníková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková