Bc. Jiří Čepela

Diplomová práce

Software pro interaktivní výuku algoritmizace

Software for Interactive Education of Algorithmization
Anotace:
Tato práce se se zaměřuje na vývoj softwaru s cílem interaktivní výuky algoritmizace a programování pomocí herního konceptu. Práce začíná informační rešerší, která shrnuje dosavadní výsledky v oblasti vývoje softwaru využívajícího herní prvky pro výuku.V praktické části práce jsou porovnány různé frameworky pro vývoj videoher a vybrány nejvhodnější technologie pro tvorbu projektu. Cílem práce je vytvoření …více
Abstract:
This thesis focuses on the development of software aimed at interactive teaching of algorithmization and programming using a gaming concept. The thesis begins with an information search summarizing existing results in the field of software development utilizing gaming elements for education. In the practical part of the thesis, various frameworks for game development are compared, and the most suitable …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Čepela, Jiří. Software pro interaktivní výuku algoritmizace. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Informační technologie / Softwarové inženýrství