Martin Šorma

Diplomová práce

Marketingový průzkum pro vybraný produkt na zahraničních trzích

Market research for a product of choice on foreign markets
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je prozkoumat možnost vstupu malé české firmy vyrábějící LED veřejné osvětlení na německý trh. Teoretická část práce se zabývá přípravou teoretických podkladů pro tvorbu marketingového průzkumu. Zkoumá také teoretické přístupy k mezinárodnímu marketingu, adaptaci složek marketingového mixu při různých strategiích vstupu na zahraniční trhy a možnosti analýzy vnějšího prostředí …více
Abstract:
The main goal of the diploma thesis is to go through the possibilities that a small Czech company manufacturing LED street lights has of entering a German market. The theoretical part of the thesis serves to prepare the theoretical basis for the creation of a marketing research. It also provides the reader with the theory of international marketing, the adaptation rate of all the marketing-mix elements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
  • Vedoucí: Anna Klosová
  • Oponent: Soňa Gullová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57286

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod