Daniela Hladíková

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu vybrané bankovní společnosti

Marketing Mix Analysis of a Selected Banking Company
Anotace:
Cílem práce bude identifikovat, vymezit a analyzovat jednotlivé prvky marketingového mixu vybrané bankovní společnosti. Teoretická část přinese základní pohled na problematiku marketingu, marketingu bankovních služeb a marketingového výzkumu s využitím aktuální vědecké a odborné literatury. Praktická část bude vycházet z aktuálních trendů v této oblasti a jejím cílem bude provedení analýzy marketingového …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.