Analýza marketingového mixu vybrané bankovní společnosti – Daniela Hladíková
Daniela Hladíková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu vybrané bankovní společnosti
Marketing Mix Analysis of a Selected Banking Company
Anotace:
Cílem práce bude identifikovat, vymezit a analyzovat jednotlivé prvky marketingového mixu vybrané bankovní společnosti. Teoretická část přinese základní pohled na problematiku marketingu, marketingu bankovních služeb a marketingového výzkumu s využitím aktuální vědecké a odborné literatury. Praktická část bude vycházet z aktuálních trendů v této oblasti a jejím cílem bude provedení analýzy marketingového …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.