Změna nákupního chování návštěvníků českých hudebních festivalů v kontextu pandemie COVID-19 – Ferdinand Kuncl
Ferdinand Kuncl
Bachelor's thesis
Změna nákupního chování návštěvníků českých hudebních festivalů v kontextu pandemie COVID-19
Change in consumer behavior of the visitors of Czech music festivals in the context of the COVID-19 pandemic.
Abstract:
Tato bakalářská se věnuje změně spotřebního chování návštěvníků tuzemských hudebních festivalů v kontextu covidové pandemie. Cílem práce bylo tyto změny v chování návštěvníků zjistit a na základě nich vyvodit doporučení pro pořadatele hudebních festivalů. Rámcové vymezení spotřebitelů na hudebních festivalech bylo zkoumáno pomocí sekundárních dat z databáze MML-TGI. Samotná analýza pak porovnávala …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on change in consumer behavior of the visitors of music festivals in the context of Covid-19 pandemic. The goal of this thesis was to identify these changes and based on these findings, suggest recommendations for the music festival organizers. The basic identification of the consumers on music festivals was analysed using the secondary data from the MML-TGI database …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86405
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2022
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Lucie Maňourová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUNCL, Ferdinand. \textit{Změna nákupního chování návštěvníků českých hudebních festivalů v kontextu pandemie COVID-19}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2022. Available from: https://theses.cz/id/17frd1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86405
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír -
Changes in Chinese Consumer Behavior before and after the COVID-19 Pandemic
Shaojia Liu -
Consumer behavior of Millennials in Czech Republic when facing multiple crises: experiences from the COVID-19 pandemic and the 2022 energy crisis
Franco Eduardo Rodriguez Esponda -
Proměny spotřebitelských vzorců chování v době pandemie COVID - 19
Jan Čejka -
Dopad krize COVID-19 na chování spotřebitele na trhu s potravinami
Soňa Lavičková -
Dopad koronavirové krize na hudební festivaly v ČR
Štěpán Voráček -
Covid-19 pandemic impact on the Music event industry in the Czech Republic
Mikoláš Dušek -
Hudební festival – případová studie
Marek Molnár