Změna nákupního chování návštěvníků českých hudebních festivalů v kontextu pandemie COVID-19 – Ferdinand Kuncl
Ferdinand Kuncl
Bachelor's thesis
Změna nákupního chování návštěvníků českých hudebních festivalů v kontextu pandemie COVID-19
Change in consumer behavior of the visitors of Czech music festivals in the context of the COVID-19 pandemic.
Anotácia:
Tato bakalářská se věnuje změně spotřebního chování návštěvníků tuzemských hudebních festivalů v kontextu covidové pandemie. Cílem práce bylo tyto změny v chování návštěvníků zjistit a na základě nich vyvodit doporučení pro pořadatele hudebních festivalů. Rámcové vymezení spotřebitelů na hudebních festivalech bylo zkoumáno pomocí sekundárních dat z databáze MML-TGI. Samotná analýza pak porovnávala …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on change in consumer behavior of the visitors of music festivals in the context of Covid-19 pandemic. The goal of this thesis was to identify these changes and based on these findings, suggest recommendations for the music festival organizers. The basic identification of the consumers on music festivals was analysed using the secondary data from the MML-TGI database …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86405
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Lucie Maňourová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86405
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír -
Changes in Chinese Consumer Behavior before and after the COVID-19 Pandemic
Shaojia Liu -
Consumer behavior of Millennials in Czech Republic when facing multiple crises: experiences from the COVID-19 pandemic and the 2022 energy crisis
Franco Eduardo Rodriguez Esponda -
Proměny spotřebitelských vzorců chování v době pandemie COVID - 19
Jan Čejka -
Dopad krize COVID-19 na chování spotřebitele na trhu s potravinami
Soňa Lavičková -
Dopad koronavirové krize na hudební festivaly v ČR
Štěpán Voráček -
Covid-19 pandemic impact on the Music event industry in the Czech Republic
Mikoláš Dušek -
Hudební festival – případová studie
Marek Molnár