Jozef Vnenk

Diplomová práce

Analýza nákupního chování zákazníků regionálních novin

Behaviour Analysis of Regional Newspaper Consumers
Anotace:
Cieľom tejto diplomovej práce bolo spoznať zákazníka regionálnych novín, jeho správanie a zistiť ako vyzerá nákupný rozhodovací proces. Na základe dotazníka pre čitateľov, rozhovoru s predajcami a analýzy obsahu novín boli vytvorené návrhy a odporúčania, ktoré sú uvedené v piatej kapitole. V kapitole návrhov a odporúčaní je identifikovaný zákazník a jeho správanie. V poslednej časti danej kapitoly …více
Abstract:
The aim of this master thesis was to discover a customer of regional newspaper, his/her behavior and to found out how the specific buying decision process looks like.Based on questionnaire for readers, interview with sellers and content analysis of the newspaper were created suggestions and recommendations. In the sixth chapter is identified the customer, the reader and their behavior. In the last …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Markéta Zajarošová
  • Oponent: David Grendysa

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod