Vizualizace a 3D grafika jako nástroj a podpora při implementaci inovací – Bc. Tereza ŠTEFLOVÁ
Bc. Tereza ŠTEFLOVÁ
Master's thesis
Vizualizace a 3D grafika jako nástroj a podpora při implementaci inovací
Visualisation And 3D Graphics As Innovation Tools
Anotácia:
Tématem práce je řízení inovačních projektů v IT odvětví a uplatnění moderních metod vizualizace při implementaci inovačních projektů. Je popsán teoretický základ obecného projektového řízení, managementu inovací a projektů v IT a nástroje počítačové grafiky pro 3D vizualizaci inovačních produktů. Dále je popsána technologie virtuální a rozšířené reality a její možnosti uplatnění při implementaci inovačních …viacAbstract:
This thesis deals with the topic of IT project management, innovation management and modern visualisation methods. It gives an insight into project management methods in theory, innovation management and IT management specifics. First part of the thesis investigates computer graphics and 3D visualisation tools as well as augmented and virtual reality and the possibilities of these technologies in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. Ing. Jiří Vacek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTEFLOVÁ, Tereza. Vizualizace a 3D grafika jako nástroj a podpora při implementaci inovací. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Systems Engineering and Informatics / Project Management Systems
Práce na příbuzné téma
-
Virtuální a rozšířená realita jako nástroj pro rozvoj společnosti
Patrik DUFEK -
Augmentovaná a virtuální realita v marketingu hudebního průmyslu
Ondřej KVAPIL -
Virtuální realita a její použití v herním průmyslu
Lukáš Skala -
Vliv osobnostních rysů jedince na oční pohyby při řízení motorového vozidla ve virtuální realitě
Petr Hofman -
Návrh a zhodnocení projektu výstavy „Virtuální realita“
Martin Šiša -
Srovnání relaxace ve virtuální realitě s řízenou imaginací
Matěj Nozar -
Management inovací v oblasti IT
Ivan Loník -
Analýza Smart City z pohledu IT managementu
Lucia Števanková