Lukáš Černý

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu a vnímání značky společnosti Red Bull

Analysis of marketing mix and brand perception of Red Bull company.
Anotace:
Práce se zabývá analýzou marketingového mixu a značky společnosti Red Bull. V první části práce jsou popsána teoretická východiska pro marketingový mix a značku, což tvoří základ této práce. V praktické části jsou popsány jednotlivé části marketingového mixu, jejich využití a jsou zde rozdělení dle klasického marketingového mixu 4P. Práce hodnotí a analyzuje jednotlivé aktivity a následně vysvětluje …více
Abstract:
This thesis discusses the marketing mix and the brand of the Red Bull company. In the first, basal part of the work are described the theoretical starting points for the marketing mix and the brand. In the practical part are descibed individual components of the mix. These are here categorized while using the 4P marketing mix. The thesis evaluates and analyses individual activities of the company and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: David Říha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46582