Readiness of the Czech Market for Big Data – Kristýna Žáčková
Kristýna Žáčková
Diplomová práce
Readiness of the Czech Market for Big Data
Připravenost českého trhu na Big Data
Anotace:
Cílem této práce je nalezení spojitosti mezi využíváním velkých dat (Big Data) a podnikatelskými sektory a získání poznatků o specifikách jejich využití v těchto sektorech na českém trhu. Hlavními zkoumanými poznatky jsou využití a způsob ukládání velkých dat, řešení jejich analýzy a nejčastější problémy, s nimiž se společnosti potýkají ve vztahu k velkým datům. Práce se skládá ze souhrnu hlavních …víceAbstract:
The goal of the thesis is finding the connectivity between usage of Big Data and business sectors and retrieving insights about the specifics of its usage in these industries on the Czech market. The main insights examined are the usage and way of storing Big Data, solutions for its analysis and the most common problems businesses face regarding Big Data. The thesis consists of summary of the main …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74125
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Burak Sarica
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74125
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Hospodářský vývoj ve vybraných státech Evropské unie – Česká republika a Polská republika
Lukáš Carvan -
Analýza vybraných procesů ve společnosti L’Oreal Česká republika s.r.o.
Tomáš Hospodka -
Analýza a návrh Business Intelligence řešení pro společnost LeasePlan Česká republika, s.r.o.
Filip Kučera -
Assessment of the financial position and performance of the company O2 operating in the telecommunications industry in the Czech Republic
Weiheng Rao -
Finanční analýza Vodafone Czech Republic, a.s.
Anastasiia Kovaleva -
Finanční analýza společnosti Puma Czech Republic s.r.o.
Uladzislau Piatakhin -
Symbolic Data Analysis as a Means of Enhancing Consumer Privacy in Smart Metering
Andrea Vašeková -
Cartographic Visual Analysis of Big Data Sets
Peter Ondrejka