Ing. Jan Pavlů

Bakalářská práce

Využití marketingového výzkumu ve firmě Česká pošta,s.p.ke zvýšení jejího zisku

Marketing research in the Czech Post company and its usage for increasing the profits
Anotace:
Využití marketingového výzkumu ve firmě ČP, s.p ke zvýšení jejího zisku V této předložené bakalářské práci se zabývám problematikou využití marketingového výzkumu ve firmě Česká pošta, s.p., ke zvýšení jejího zisku. Tato práce obsahuje teoretickou část, kde je popsán a vysvětlen celý proces marketingového výzkumu. V praktické části je celá problematika řešena formou doporučení, které je třeba uvést …více
Abstract:
Marketing research in the Czech Post company and its usage for increasing the profits In my thesis I am working with marketing research in the Czech Post (Česká pošta, s. p.) and its target to increase the profits. This work contains a theoretical part where the whole process of marketing research is described and explained. In the practical part, the whole issue is dealt with by means of recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Vladimíra Ševčíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting