Využití marketingového výzkumu ve firmě Česká pošta,s.p.ke zvýšení jejího zisku – Ing. Jan Pavlů
Ing. Jan Pavlů
Bakalářská práce
Využití marketingového výzkumu ve firmě Česká pošta,s.p.ke zvýšení jejího zisku
Marketing research in the Czech Post company and its usage for increasing the profits
Anotace:
Využití marketingového výzkumu ve firmě ČP, s.p ke zvýšení jejího zisku V této předložené bakalářské práci se zabývám problematikou využití marketingového výzkumu ve firmě Česká pošta, s.p., ke zvýšení jejího zisku. Tato práce obsahuje teoretickou část, kde je popsán a vysvětlen celý proces marketingového výzkumu. V praktické části je celá problematika řešena formou doporučení, které je třeba uvést …víceAbstract:
Marketing research in the Czech Post company and its usage for increasing the profits In my thesis I am working with marketing research in the Czech Post (Česká pošta, s. p.) and its target to increase the profits. This work contains a theoretical part where the whole process of marketing research is described and explained. In the practical part, the whole issue is dealt with by means of recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/yxbn2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Vladimíra Ševčíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing konkrétního podniku
Michaela Bayerová -
Pirátský marketing na internetu
Vojtěch Sládek -
Využívání nástrojů marketingového mixu - Česká pošta, s. p.
Daniela Kolínová -
Marketingový výzkum jako prostředek ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu
Valeriia Onishchenko -
Využití marketingového výzkumu pro zvýšení povědomí o Dnech
Patrik Němec -
Využití marketingového výzkumu pro zvýšení návštěvnosti Májových
Monika Procházková -
Využití mapování elektromagnetické vodivosti pro výzkum v polárních a horských oblastech.
Karolína Kohoutková -
Využití sociálních sítí jako online marketingového nástroje ke zvýšení občanské angažovanosti v obcích v České republice
Nikola Svirak