Petra ALIOVÁ
Bachelor's thesis
Destinační management v České republice
Destination Management in Czech Republic
Abstract:
Práce vysvětluje význam cestovního ruchu pro národní hospodářství, jeho přínosy a rizika. Východiskem bakalářské práce je existence destinačního managementu na regionální úrovní a existence ústřední organizace cestovního ruchu pro celou Českou republiku. Ukazuje se, že nezbytnou součástí destinačního managementu je úroveň a ochota subjektů cestovního ruchu vytvářet parnerství založené na vzájemném …moreAbstract:
This work explains the importance of travel tourism in terms of the national economy, its assets and risks. The fundament of this bachelor work is the existence of the destination management on the region level and the existence fo the principle organization for travel tourism accross the Czech Republic. It has beeing proved that the quality level and willingness of the particular travel tourism subjects …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2011
- Supervisor: Dr. Ing. Jiří Hofman
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ALIOVÁ, Petra. Destinační management v České republice. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Marketingová strategie v řízení podniku a její konkrétní dopady ve společnosti Epson
Filip Krška -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Marketingová strategie společnosti Marks & Spencer
Linda Bartuňková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie značky Birell
Ekaterina Prosvirova -
Projekt nastavení marketingové strategie a systému řízení nově zakládané firmy
Ema Fránková -
Strategie marketingového řízení HC Hostivař z. s.
Tomáš Holub