Dynamická triangulace Bézierových plátů pomocí NVIDIA SceniX – Filip Holčák
Filip Holčák
Bakalářská práce
Dynamická triangulace Bézierových plátů pomocí NVIDIA SceniX
Dynamic Tessellation of Bezier Patches Using NVIDIA SceniX
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je prozkoumat stále se rozvíjející nové možnosti dynamické, GPU teselace. Dále je zde popsána platforma SceniX, graf scény vyvinutý společnosti NVIDIA, a její využití s~teselačními shadery a zobrazování rozsáhlých scén. V~neposlední řadě se v~této práci zabývám parametrickými plochami, zejména zpracováním NURBS ploch a jejich dekompozici na odpovídající Bézierovy pláty. Tato …víceAbstract:
The goal of my bachelor thesis is to explore the field of continuously evolving possibilities in dynamic, GPU tessellation. Furthermore, I~describe SceniX, a scene graph developed by NVIDIA and its usage with tessellation shaders and large scenes. Last but not least, I~occupy with parametric surfaces, especially with processing NURBS surfaces and their subsequent decomposition to Bézier patches. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/104019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: Tomáš Fabián
- Oponent: Martin Němec
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLČÁK, Filip. \textit{Dynamická triangulace Bézierových plátů pomocí NVIDIA SceniX}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/1830pw/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika