Marketingová strategie podniku SaniART Systems s.r.o. – Bc. Lucie Kaftanová
Bc. Lucie Kaftanová
Diplomová práce
Marketingová strategie podniku SaniART Systems s.r.o.
Marketing strategy of the SaniART Systems s.r.o. Company
Anotace:
Cílem práce je návrh vlastních doporučení a možných změn v marketingové strategii podniku SaniArt Systems s.r.o. Teoretická část práce se zaobírá problematikou marketingu, konkrétně marketingovým řízením, analýzou vnějšího a vnitřního prostředí a marketingovým mixem. Nabyté poznatky jsou dále aplikovány v praktické části, která obsahuje popis podniku a detailně vypracovanou situační analýzu. Na konci …víceAbstract:
The goal of this thesis is to suggest a set of recommendations and possible changes in SaniArt Systems s.r.o. company. The theoretic part is dedicated to marketing management, internal and external environmental analysis and marketing mix. The conclusions are applied in the practical part which comprises a description of the company and a detailed situation analysis. The thesis finishes with specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Service Marketing Mix in Chosen Company
Veronika Beskydiarová -
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová -
The marketing role in a competitive railway public transport environment in the Czech Republic
Iuliia Gabdrahimova -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku
Olga Evtushenko -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu
Název
Vložil
Vloženo
Práva