Chování spotřebitelů na trhu s biopotravinami – Bc. Tereza Bukvová
Bc. Tereza Bukvová
Diplomová práce
Chování spotřebitelů na trhu s biopotravinami
Consumer Behavior in the Organic Food Market
Anotace:
Bukvová, T., Chování spotřebitelů na trhu s biopotravinami. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Cílem práce bylo charakterizovat jednotlivé segmenty spotřebitelů biopotravin a navrhnout doporučení jak pro spotřebitele, tak pro podnikatele (při respektování segmentů). Segmenty byly identifikovány na základě primárního průzkumu týkajícího se chování spotřebitelů na …víceAbstract:
Bukvová, T., Consumer Behavior in the Organic Food Market. Diploma thesis. Brno Mendel University in Brno, 2017. The main objective of the thesis was to describe individual segments of organic food consumers and to suggest recommendations for both consumers and entrepreneurs (respecting the segments). The segments were identified on the basis of a primary survey related to consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Oponent: Naďa Birčiaková, Mgr. Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Kamila Kubíková -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Dana Křivanová -
Chování spotřebitele na trhu s finančními produkty
Lenka Paráková -
Chování spotřebitele na trhu vzdělávání
Libor Pokorný -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Jaroslav Peterka -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
Denisa Čechová -
Chování spotřebitele na trhu vybraných doplňků stravy v Jihomoravském kraji
Žaneta Macková -
Green marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Monika FREITHOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva