Motívy nákupu zákazníkov ekologického kvetinárstva Efemér – Bc. Ľudmila Činovská
Bc. Ľudmila Činovská
Diplomová práce
Motívy nákupu zákazníkov ekologického kvetinárstva Efemér
Buying motives of customers of organic florist's Efemér
Abstract:
The aim of this thesis is to examine the motivation of buying motives of customers of organic florists Efemér and based on the results to determine the environmentally important moments in the interaction between these florists and their customers. The existence of organic florists Efemér is parsed through social theory of habitus by Pierre Bourdieu as a possibility of social transformation and from …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je preskúmať motiváciu nákupu zákazníkov ekologického kvetinárstva Efemér a na základe výsledkov určiť environmentálne významené momenty v interakcii medzi týmto kvetinárstvom a jeho zákazníkmi. Existencia ekologického kvetinárstva Efemér je tu nazeraná z hľadiska sociálnej teórie habitu Pierra Bourdieu ako možnosť premeny sociálneho poľa a z pohľadu filozofa Ericha Fromma ako …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a4fah/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Lucie Galčanová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lukáš Kala, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Humanitní environmentalistika / Environmentální studia
Práce na příbuzné téma
-
Motivy nákupu biopotravin a Fair Trade produktů ve vybraném regionu
David Mrázek -
Motivy nákupu biopotravin v České republice a v Rusku
Ekaterina Tanaeva