Návrh marketingového plánu rodinného podniku – Petr Kovařík
Petr Kovařík
Bakalářská práce
Návrh marketingového plánu rodinného podniku
Marketing Plan Design of a Family Business
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro rodinný podnik. V teoretické části je obsažena definice a struktura marketingového plánu s využitím odborné literatury. Ve druhé části práce je uvedena charakteristika trhu s hmyzem určeným k lidské spotřebě, metodika způsobu shromažďování dat a provedena analýza marketingového prostředí. Závěrem práce je samotný návrh marketingového …víceAbstract:
The subject of this Bachelor thesis is a marketing plan design of a family business. Theoretical part is mainly focused on marketing plan in terms of definition and structure using professional literature. Second part is devoted to characteristics of the edible insect market, methodology of data collection, and marketing environment analysis. Last part of this thesis is the actual marketing plan assembled …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146688
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: Lenka Švajdová
- Oponent: Michal Červinka
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Charakteristika vnútorného trhu EÚ a jeho význam
Adriana Bednarčíková -
Sharing economy, its characteristics, and how it affects the labor market
Chenyi Yang -
Charakteristika vazby nádorových supresorů na strukturní motivy DNA
Gabriela Bučeková -
Charakteristika trhu práce na Mostecku v těžebním a chemickém průmyslu se zaměřením na dojížďku
Leona Kulhánková -
Charakteristika finančného sektora a finančných inštitúcií v SR
Anna Súkeníková -
Charakteristika kryptoměn a zhodnocení právních a tržních rizik ve srovnání s fiat měnou
Tomáš Černý -
Charakteristika euroobligácií a mechanizmus ich obchodovania
Ivana Forišová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann