Ondřej Kastner

Bakalářská práce

Marketingový mix společnosti DHL

Marketing Mix of DHL
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma ?Marketingový mix společnosti DHL? je provést analýzu a deskripci současného stavu marketingového mixu ve společnosti DHL Express (Czech Republic) s.r.o. Dílčím cílem práce je navrhnout nápravná opatření v rámci marketingového mixu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části (teoretickou a praktickou). První teoretická část se zaměřuje na obecnou terminologii marketingu, …více
Abstract:
The aim of bachelor thesis ?Marketing Mix of DHL? is to do analysis and description of the current status of marketing mix in DHL Express (Czech Republic) s.r.o. The partial target of thesis is to propose corrective measures within in the marketing mix. The thesis is divided into two main parts (theoretical and practical). The first theoretical part is focused on general terminology of marketing, marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Zveřejnit od: 29. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kastner, Ondřej. Marketingový mix společnosti DHL. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola Olomouc

Moravská vysoká škola Olomouc

Moravská vysoká škola Olomouc

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 18hhuv 18hhuv/2
29. 3. 2013
Složky
Soubory
Najman, M.
30. 3. 2013
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.