Bc. Jan Vála

Diplomová práce

Sociologie marketingové komunikace a formy životního stylu

Sociology of marketing communication and models of lifestyle
Anotace:
Diplomová práce Sociologie marketingové komunikace a formy životního stylu je studií mapující současný životní styl českých spotřebitelů. Tématicky je práce rozdělena na tři dílčí části, přičemž první část je teoretickým vymezením vztahu sociologie a marketingové komunikace s důrazem na hlubší poznání obou pojmů. Druhá část se podrobně věnuje problematice životního způsobu a životního stylu s důrazem …více
Abstract:
Diploma theses Sociology of marketing communiacation and models of lifestyle is a study charting actual lifestyle of a Czech consumers. The theses is thematically divided into three parts, whereas the first part is a theoretical definition of the relationship between sociology and marketing communication forcefully on deeper knowing of both terms. Second part is in detail forced on a problem of life …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní