Obchodní firma jako hodnota podniku – Mgr. František Axamit
Mgr. František Axamit
Master's thesis
Obchodní firma jako hodnota podniku
Trade Name as a Value of Enterprise
Anotácia:
Tato diplomová práce řeší problematiku obchodní firmy jako hodnoty podniku. Obchodní firma nejenže identifikuje a individualizuje podnikatele, ale vytváří pro daný podnik nehmotnou hodnotu, spočívající zejména ve vytváření a zachovávání dobrého jména společnosti. Cílem této práce je podat méně obvyklý pohled na obchodní firmu v kontextu hodnoty podniku. Pomocí analytických, deduktivních, induktivních …viacAbstract:
This diploma thesis deals with trade name as the value of the enterprise. Trade name identifies and individualizes the entrepreneur. It creates an intangible value, consisting mainly of creating and maintaining the goodwill of the enterprise. The aim of this study is to provide an innovative view on trade name in the context of the value of the enterprise. Using analytical, deductive, inductive and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fvh1t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2012
- Vedúci: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
- Oponent: prof. JUDr. Karel Marek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawMaster programme / odbor:
Law and Legal Science / Law
Práce na příbuzné téma
-
Practical differences in business valuation using the market value, value in use and the value for price negotiations
Michal Vlček -
Aplikace metody Value Stream Mapping v průmyslovém podniku
Jan Andrýsek -
Oceňování lesa - porovnání oceňovacích metod v ČR - cena zjištěná, cena obvyklá.
Dominika Loskotová -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Obvyklá cena nemovitostí - teorie a česká praxe
Dominika Čadeni -
Nabídková cena ve veřejných zakázkách
Petra Luňáčková -
Cena elektrické energie na českém trhu a její odraz v reálné ekonomice
Tomáš Opplt