Návrh marketingové komunikace univerzity se zahraničními uchazeči – Karolína Ondrušková
Karolína Ondrušková
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace univerzity se zahraničními uchazeči
Design of University Marketing Communication with International Applicants
Anotace:
Vysoká škola báňská – Technická univerzita v Ostravě patří mezi nejvýznamnější vzdělávací instituce v Moravskoslezském kraji. V posledních letech se na univerzitě zvyšuje počet zahraničních studentů, kteří přijíždějí s cílem získat český vysokoškolský titul. Oslovit uchazeče o studium v zahraniční není jednoduché, jelikož v mezinárodním prostředí je konkurence mnohem vyšší. Cílem diplomové práce je …víceAbstract:
Vysoká škola báňská – Technical University of Ostrava is a leading educational institution in the Moravian Silesian region. In recent years, the number of international students who are coming to university to get a Czech university degree, is growing. Getting the international student is not easy because in the international environment there is bigger competition. The objective of the diploma thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117943
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Lenka Fabíková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ONDRUŠKOVÁ, Karolína. \textit{Návrh marketingové komunikace univerzity se zahraničními uchazeči}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/18lnte/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová