The Importance of Culture-oriented Marketing Strategies Influencing Japanese Tourists – Alina Fedorova
Alina Fedorova
Bachelor's thesis
The Importance of Culture-oriented Marketing Strategies Influencing Japanese Tourists
The Importance of Culture-oriented Marketing Strategies Influencing Japanese Tourists
Abstract:
Při marketingové analýze chování zákazníků, sledujeme různé faktory, které ovlivňují jejich rozhodnutí: psychologické, osobní, sociální a kulturní. Bylo prokázáno, že kulturní faktory jsou důležitou součástí v cestovním ruchu. Hypotézou této práce je, že kulturní faktory mají velký vliv na rozhodování Japonských turistů. Proto je důležité důkladně prozkoumat kultůru tohoto národa, pro úspěšné vytvoření …moreAbstract:
Analyzing the behavior of the customers we single out different factors that influence their decision: psychological, personal, social and cultural. It was well proven that cultural factors are important to many tourism practices. The hypothesis of the work states that cultural factors have a big impact at decision making of the Japanese tourists and it is a necessity for the culture to be well understood …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12396/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in English)
Theses on a related topic
-
Domestic tourism in Russia
Valeriia Sumbaeva