Implementace virtuální reality a snímání pohybu do výuky – Bc. Michal Kmiť
Bc. Michal Kmiť
Diplomová práce
Implementace virtuální reality a snímání pohybu do výuky
A Virtual Reality and Motion Capture Implementation in Education
Anotace:
Cílem diplomové práce bude nasazení virtuální reality s kombinací nástroje motion capture (snímání pohybu) do praktického kroužku 3D grafiky na střední škole. První část práce bude orientována na vybrané technologie používané ve zmíněných oblastech, které budou popsány od vzniku až po současné trendy a dále bude zmíněna jejich využitelnost v herním a filmovém průmyslu. V další kapitole teoretické časti …víceAbstract:
The aim of the thesis will be the implementation of virtual reality with a combination of motion capture tool into 3D graphics clubs at high schools. The first part of the thesis will be focused on selected technologies used in the mentioned areas, which will be described from the origin until the current trends, and their use in the game and film industry will be described. In the next chapter of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kmiť, Michal. Implementace virtuální reality a snímání pohybu do výuky. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Učitelství informatiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Examining Motion Sickness in Virtual Reality
Roman Lukš -
Virtuální realita a její použití v herním průmyslu
Lukáš Skala -
Virtuální realita a její využití ve volném umění
František PECHÁČEK -
Folk-Dance Learning Using Human Motion Data Analysis
Iris Kico -
3D vizualizace územních vztahů obce
Jakub Bohoš -
3D digitální vizualizace lidového kroje
Markéta Szydlowská