Bc. Šárka Tichá

Master's thesis

Využití internetového marketingu jako nástroje ke zvyšování návštěvnosti webových stránek

The Utilization of Internet Marketing as Tool for Increase of Website Traffic
Abstract:
Hlavní náplní diplomové práce je definování aktuálních bezplatně dostupných marketingových nástrojů na internetu, prostřednictvím kterých lze docílit zvýšení návštěvnosti webových stránek. První část práce vymezuje postavení a vývoj internetového marketingu. Charakterizuje bezplatné marketingové nástroje jako je Search Engine Optimization, content marketing a marketing na sociálních sítích. Za účelem …more
Abstract:
The main objective of the thesis is to define the current free online marketing tools employed to help increase website traffic. The first part of the study establishes the status, position and development of Internet marketing. It specifies free online marketing tools such as Search Engine Optimization, Content Marketing and Social Media Marketing. Then it introduces the See-Think-Do-Care framework …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2017
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní