Bc. Šárka Tichá

Diplomová práce

Využití internetového marketingu jako nástroje ke zvyšování návštěvnosti webových stránek

The Utilization of Internet Marketing as Tool for Increase of Website Traffic
Anotace:
Hlavní náplní diplomové práce je definování aktuálních bezplatně dostupných marketingových nástrojů na internetu, prostřednictvím kterých lze docílit zvýšení návštěvnosti webových stránek. První část práce vymezuje postavení a vývoj internetového marketingu. Charakterizuje bezplatné marketingové nástroje jako je Search Engine Optimization, content marketing a marketing na sociálních sítích. Za účelem …více
Abstract:
The main objective of the thesis is to define the current free online marketing tools employed to help increase website traffic. The first part of the study establishes the status, position and development of Internet marketing. It specifies free online marketing tools such as Search Engine Optimization, Content Marketing and Social Media Marketing. Then it introduces the See-Think-Do-Care framework …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace