Datově orientovaný marketing v automobilovém průmyslu – Bc. Adéla Mikschiková
Bc. Adéla Mikschiková
Master's thesis
Datově orientovaný marketing v automobilovém průmyslu
Data-driven marketing in automotive industry
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním problematiky využití dat, které generují moderní automobily a jejich uživatelé. Zaměřuje se na otázku použití těchto dat k marketingovým účelům a monetizaci. Práce analyzuje vliv benefitů na uživatelské rozhodování a zabývá se též přínosy a riziky monetizace dat.Abstract:
The diploma thesis deals with the research of the use of data generated by modern cars and their users. It focuses on the issue of using this data for marketing purposes and monetization. The thesis analyzes the impact of benefits on user decision making and also deals with the benefits and risks of data monetization.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mikschiková, Adéla. Datově orientovaný marketing v automobilovém průmyslu. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Technology and Management / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Vliv průmyslu 4.0 na komunikaci a řízení v organizaci/firmě
Alexander Pekov -
Komunikační kampaň na podporu studia oborů Průmysl 4.0
Veronika Golovanova -
Klíčové faktory pro úspěšnou implementaci konceptu Průmyslu 4.0 v České republice
Martin Tuček -
Hotelnictví v kontextu průmyslu 4.0
Yelizaveta Dastanka -
Uplatnění marketingu v prostředí průmyslu 4.0
Adéla Vágnerová -
Vliv moderních technologií (průmyslu 4.0) na systém ŘLZ ve výrobních podnicích/službách
Vítězslav Moučka -
Odhalení Role Lidského Faktoru v Průmyslu 4.0 pomocí Lean Six Sigma
Arina Patskan -
Výukový model řízení výroby s principy Průmyslu 4.0
Martin Jansa